miercuri, 25 septembrie 2013

INTRE VISE SI REALITATE

    In aceasta noapte de sfarsit de vara , desktop-ul laptop-ului este o mare unde navighez in cautarea cuvintelor potrivite.Unde s-au ascuns aceste cuvinte nu am aflat inca.
   Navighez la intamplare printre amintiri si constructii gramaticale, printre figuri de stil si artefacte literare.         
  Virez spre un trecut recent care pare ca e acolo de o viata.Fur senzatiile acesturi trecut si le imbrac cu prezent.In acest moment imi doresc sa vad rasaritul, ies in balcon si astept ca soarele sa se nasca din orizont...Culori inimaginabile picteaza cerul.   
   Orasul meu e cu adevarat frumos...miroase a dragoste veche,ferestrele casei sunt ca niste ochi de copil, stralucitori si sinceri.Vantul adie linistit si profit pentru a-i asculta vocea.In timp ce le imprumut atentie cuvintelor sale, sufletul meu zboara departe, imaginatia descopera secrete profunde despre tine.
   Aerul imi mangaie zborul ...dar nu spune totul...As vrea sa stiu...Dar imi  franez imediat curiozitatea, nu am niciun drept sa pretind mai mult...Sper doar sa te ajunga cuvintele mele precum un act de iubire...
      In acest moment, soarele este suspendat intre cer si pamant, iar eu intre vise si realitate...
   





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu