joi, 19 septembrie 2013

IUBESTE-MA pentru ca te iubesc!

         Albastrul marii seamana cu linistea iubirii tale, 
si cu tine as vrea sa navighez toata viata, 
iar daca va veni furtuna, vei putea intotdeauna sa naufragiezi pe insula iubirii mele,care va fi mereu langa tine , 
in fiecare moment la vietii tale.
                   Poate tu nu o sa ma vezi dar eu voi fi mereu ascunsa in spatele colturile cele mai intunecate, aratandu-ti strada corecta...nu te voi abandona niciodata!
Am ratacit ani de-a randul inainte de a ma refugia in ochii tai...acum ca i-am gasit nu vreau sa ii parasesc.
Zambetul tau imi vine in minte in timp ce numele tau este gravat in inima mea.
   Iubeste-ma pentru momentele mele de nebunie, 
pentru   discutiile lipsite de seriozitate, 
pentru lacrimile ascunse, privirile rautacioace...
dar mai presus de toate 
iubeste-ma pentru ca ...TE IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu