joi, 19 septembrie 2013

Iubeste-ma!!!

 
  Iubeste-ma...Dar nu imi opri aripile daca vor vrea sa zboare...nu ma inchide intr-o cusca de teama sa nu ma pierzi...iubeste-ma cu umila siguranta a iubirii tale si nu voi pleca niciodata...si daca voi fi intr-un cer indepartat voi regasi strada gandurilor tale...si daca vei fi cu mine te voi invata sa zbori..iar tu ma vei invata sa raman.
   Iubeste-ma cu fiecare parte din tine pentru ca eu pot apartine sufletului si nu corpului cand te imbratisez si iti sarut formele...iubeste-ma fara sa ascunzi acea delicatete, acea blandete si inocenta care te transforma intr-un copil pentru ochii mei si nu te rusina niciodata daca iti voi spune "te iubesc!"...iubeste-ma indiferent ce aspect va avea iubrea noastra sau locul in care vom schimba o alta privire.
   Iubeste-ma...chiar daca t-i se va parea salbatica pasiunea mea si manierele mele bruste sau puternice...iubeste-ma pentru ceea ce sunt iar eu iti voi urma pasii lungi plini de dulceata...si voi proteja de lume fragilitatea ta ...iubeste-ma si voi insoti fiecare gest al tau fara a avea nevoie da cuvinte..Iubeste-ma putin mai mult decat nu voi cere inimii tale pentru ca la fel te voi iubi si eu...mergandu-ti alaturi.
  Iubeste-ma...si nu privi aspectul sau formele mele care nu sunt pline de perfectiune...nu persista asupra culorii ochilor mei sau asupra lucrurilor care ma fac sa devin mare sau mica sau slabita sau puternica...iubeste-ma pentru ceea ce vezi cu ochii inchisi sau pentru ceea ce auzi cand ma domina linistea...in mainile tale iubeste-ma pentru aceste lucruri si nu pentru ceea ce va spune lumea de mine...iubeste-ma pentru ca ma traiesti, ma respiri, ma inveti.
  Iubirea inseamna sa nu iubesti din nevoia de a nu fi singura si nici macar pentru a te convinge pe tine insati ca va fi pentru totdeauna...
   Iubeste-ma in fiecare zi ca si cum chiar as fi unica..dar nu ultima...doar asa de fiecare data vei putea sa cunosti ce e mai frumos in mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu