joi, 13 iunie 2013

Psihologul "Arctic" ...


Ajunsa acasa dupa o zi aglomerata imi  indrept furia oarba catre umilul televizor care este prezent in domiciliul fiecaruia. Aceast etern subiect mi-a furnizat inca o idee si m-a umplut de un amestec de frica si confuzie.Mai concret, noua reclama la frigiderele (si nu numai) Arctic. Asadar, cat de rau ai ajuns sa ai nevoie ca frigiderul sau cuptorul sa iti spuna, sa crezi in tine??? Eu cred ca destul de jos. Nu este de ajuns ca deja te imbina Renault sa fii “ propiul tau sofer “( inca nu mi-am luat permisul dar parca ai de ales cand ai un Renault) sau ca “prietenii stiu de ce” cand tu habar nu ai si te chinui de 4 ani sa afli (sau de cand este reclama aceea nesuferita). Nu domnule, acum psihologul tau este prajitorul de paine...”stie el de ce”.Nu vad cum, in ce fel si prin ce miracol acest slogan reuseste sa vanda aparatura electro-casnica si oricum daca cineva s-ar obosi sa imi explice as refuza sa inteleg (aviz celor de la comment :) ). Poate se gandesc sa lanseze un trend. Ma gandesc la seria Bebeko. “NU POTI sa ai un copil pana nu ai gama Bebeko”. E clar! Pana si eu inteleg asta. Daca vrei sa crezi in tine cumpara un Arctic. Usor, usor va reusi sa isi intaresca pozitia ca brand-ul cel mai ales in randul maniacilor depresivi probabil.Chiar cand ma gandeam ca am terminat dezbaterea acestei fascinante revelatii si am stabilit targetul din noua promotie Arctic, site-ul lor ma aduce inapoi precum un cosmar recurent. Arctic “Te place cand zambesti” !?!?! Si daca nu zambesc, ma fugareste prin casa? Am sa ajung sa zambesc nervos ori de cate ori ma apropii de bucatarie precum o hiena? Sau poate vine sa intaresca ideea de “Crede in tine...fii fericit...viata e frumoasa....lasa lama jos din mana …nu iti mai atinge venele cu ea...cumpara Arctic!”Cine "coace" aceste sloganuri??? Si mai interesant, cine accepta si plateste aceste sloganuri???“Cheia e la tine” (reclama la bere), “Pisicile simt diferenta” (reclama la o mancare de pisici), “Activ la interior - se vede la exterior” (reclama la un iaurt), “Dare for more” (reclama la un suc), ..”.Iesi in MCavatanj” (reclama la un fast food), “Just do it” (reclama la incaltari sport) , ...”Daca am trai si noi la fel de intens precum musculita aceasta” (reclama la un operator de telefonie mobila)....happy shopping!In incheiere va las sa cugetati si sa va minunati iar eu ma duc sa pap o banana si sa ii povestesc cuptorului copilaria mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu